18 Ocak 2009 Pazar

komik özlü sözler

* İstediğinizi söyleyin emniyettesiniz" dediler, söyledik, EMNİYET'teyiz...

* Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

* Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım.

* Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..

- Bir fil elektrik direginden daha yüksege ziplayabilir mi? Elektrik diregi ziplayamaz ki!..

- Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?... O zaman aya gidin.

* Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..

* Artık her çocuk ZAMane çocuğu.

- Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. Çikiyorum.

* KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

* Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR.

- Cok iyi halk oyunlari oynayan bir kazana ne deriz?...Iyi oynayan kazansin!..

* Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.

* Çok endişelendim. Bügün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına birşeymi geldi?

* TATİLDEYİZ. imza: Cezaevindeki hortumcular.
*Baban hırsız mıydı?" "Hayır ! Ne Alaka?!?" "Gözlerinin yerine konulan elmasları kim, nerden çaldı o zaman?"


- Temel, Fransa'ya gitmis. Tabelada Fransa yaziyomus!! Oda "AAA! Burayi da mi Sabanci aldi?" demis


** Abi beni niye anlamiyon. Sende idrak yollari enfeksiyonu mu var?



* COK YARDIMSEVERIMDIR BUTUN YARDIMLaRI KABUL EDERIM .

-Ilk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok.
- Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?

- Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir.
- Dokuz parmaginda dokuz marifet var.Bir parmagiyla hep burnunu karistiriyor
- Mütevazi olun.Ben mükemmelligimi buna borçluyum

- Herkes saçiyla oynarken, o favorisiyle oynuyordu. O bir radiKEL


- Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!

- Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

ERKEKLER NEDEN EVLENEMEYECEKLERI KADINLARIN PESINDEN KOSARLAR KOPEKLERIN KULLANAMAYACAKLARI OTOMOBILLERIN PESINDEN KOSMALARI GIBI
- 1959 yilinda içilen kahvelerin hatiri dolmustur, duyurulur!



KAYNANAMI KAYBETTIM GORENLERIN GORMEMEZLIKTEN GELMESI RICA OLUNUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder